MedCom

Zsűri és értékelési szempontok

kapcsolat

 

》 A ZSŰRIZÉS MENETE

 ELSŐ KÖR: online zsűrizés
Minden zsűritag 1-10-es skálán pontozza az alkotásokat egy zárt zsűrizési felületen. A zsűritagok pontszámainak átlaga alapján határozzuk meg a shortlistet.

  • A shortlistre 6,0-s átlagpont feletti pályázatok juthatnak be.
  • A shortlisten legfeljebb a nevezések 50 százaléka szerepelhet.
  • Ha egy kategóriában nincsen legalább 6,0-ra pontozott alkotás, az adott kategóriában nincs döntős.

 

 MÁSODIK KÖR: személyes zsűrizés
A zsűritagok a döntőbe jutott alkotásokból személyes zsűrizés során választják ki az ARANY - EZÜST - BRONZ díjazottakat. A személyes zsűrizés során a zsűrinek joga van egy alkotást más kategóriába átsorolni, ha az adott pályázatnak egy másik kategóriában nagyobb relevanciája van. Az esetleges különdíjakról a zsűri dönt.

 

》 A ZSŰRITAGOK

A zsűribe olyan szakembereket kérünk fel, akiknek megbízói vagy ügynökségi oldalról komoly tapasztalatuk van az egészségügyi termékek/szolgáltatások marketingjében, ám jelenleg nem ezen a területen dolgoznak/nincs a szektorból ügyfelük.

A zsűritagok felkérése folyamatban van.

 

 

Kénosi Patrícia

társalapító

A Hatodik szék

20 éve dolgozik ügynökségi oldalon, ebből 15 évet nagy nemzetközi ügynökségeknél töltött itthon és külföldön: BBDO, Saatchi & Saatchi London, Saatchi &Saatchi Budapest, Young & Rubicam, VMLYR, majd 2020-ban öten megalapították A Hatodik Szék reklámügynökséget. Egészségügyi tapasztalatait többek közt a Bayer, a Sanofi, a Teva és a Magyar Orvosi Kamara révén szerezte. 
 

Länger Vera

kreatívigazgató

Artificial Group

Pályafutása során megjárta a BBDO-t, a DDB-t és az Isobart, mielőtt az Artificial Group kreatívigazgatója lett, és karrierje során többek között olyan márkákon dolgozhatott, mint a Telenor, a McDonald’s, a Telekom, az Aspirin, a Nurofen, a Béres és a Borsodi. Számos szakmai elismerést is begyűjtött itthon és nemzetközi szinten: virtuális polcán többek között Arany Pengéktől kezdve, Effie Grand Prix-n és LIA Awardson át a Golden Hammerig sokféle díj megtalálható – miközben ő maga is sok hazai és nemzetközi versenyen zsűrizett már.

Orosz Anna

vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezető

Heineken Hungária

Számos iparágban szerzett kommunikációs tapasztalatot, az Egis gyógyszergyárnál külső és belső kommunikációs feladatai közé tartozott többek között a vállalat első fenntarthatósági jelentésének összeállítása, továbbá a gyógyszerkutatás- és fejlesztés folyamatát bemutató Egis Tudományos és Technológiai Központ multimédiás kiállításának teljes körű projektmenedzsmentje. A Lufthansa Systemsnél az employer branding stratégia kidolgozásáért is felelt, majd a Bristol Myers Squibbnél dolgozott díjnyertes edukációs kampányokon Corporate Affairs & Patient Advocacy Managerként.

Persely Tamás

kreatívigazgató, tulajdonos

feat.

Magyarország egyik legsikeresebb független kreatív-technológiai ügynökségének, a feat.-nek alapítója és kreatívigazgatója. Pályafutását a 20-as évei elején profi sportolóként kezdte, majd funkcionált liftesfiúként, junior buyerként, copywriterként, lead creative-ként, zenészként és TEDX előadóként a feat. indulása előtt. 13 éves kreatív pályafutása alatt megannyi alkalommal dolgozott már olyan gyógyszeripari vállalatok márkakampányain, mint a Sanofi, a Richter és a Sandoz.
 

Szlávik Péter

külső kapcsolatok és kommunikációs igazgató

Philip Morris

Diplomáit a Corvinus Egyetemen, a Budapesti Gazdaságtudományi Egyetemen és a Semmelweis Egyetemen szerezte, jelenleg is több egyetemen tart előadásokat. Szakterülete a gazdasági és kormányzati szektorok közötti közvetítés a közös érdekek feltárása és kommunikálása mentén egy társadalmilag hasznos cél elérése érdekében. Mindezt az elmúlt 27 évben sikerrel gyakorolta magas szintű parlamenti és kormányzati pozíciókban, civil szervezeti vezetőként, public affairs és public relations tanácsadóként, valamint vállalati oldalon kormányzati kapcsolatok és vállalati kommunikációs igazgatóként, sales-marketing vezetőként. A JVSZ munkájában 15 éve vesz részt, korábban az egészségügyi munkacsoportjának vezetőjeként, jelenleg a külgazdasági és EU-s szakmai fórum elnöke, a JVSZ elnökségi tagja. A Swisscham board tagja. Korábban az Innovatív Gyógyszergyártók Szövetsége kommunikációs munkacsoportját vezette két cikluson át, valamint az AIPM klinikai kutatási policy paper alcsoportjának vezetőjeként és a market access munkacsoport tagjaként volt aktív közel egy évtizedig. 
Kiemelt témái közé tartozik a fenntarthatóság (egészségügyi/gazdasági/környezeti), aminek személyesen is elkötelezett híve.

 

Vándor Ágnes

ügyvezető igazgató

PPH Media

Gyógyszervegyész első diplomáját a BME-én szerezte, melyet a Corvinuson közgazdász képesítéssel bővített. A Richter Gedeon-ban kezdte karrierjét a nemzetközi kapcsolatok területén, ahol technológia transzferrel foglalkozott majd a business development területen folytatta. Később 7 éven keresztül MSD-nél PR, majd termékmarketing területen ért el sikereket mielőtt a PPH Mediához csatlakozott. 15 éve vezeti a kiadót, számos új termék ötlete fűződik nevéhez.

Dr. Varga László

radiogyógyszerész

SZTE Nukleáris Medicina Intézet

Gyógyszeripari karrierét 1993-ban kezdte, a SmithKline Beechamnél, területi képviselőként.  Külföldi tapasztalatot szerzett Londonban, ahol Crystal Impact Awardot és Silver Circle elismerést kapott. 2000-től a GlaxoSmithKline-nál területi vezetőként, 2002-től termékmenedzserként dolgozott, olyan piacvezető brandek marketingjét menedzselte, mint az Augmentin, Zinnat, Zinacef, Fortum, Zantac, Kytril, Integrilin. A Janssennél kezdett el foglalkozni az onkohematológiával, a Velcade az „Év gyógyszere” lett és piacvezető a myeloma multiplex terápiájában. A HIV/AIDS terápiában olyan brandeket indított el, mint a Prezista (darunavir), Intelence (etravirine) Edurant (rilpivirine). 2010-ben az év Top Középmenedzsere lett. A Kéri Pharma csoportnál ismerkedett meg a biosimilarekkel és piacvezető pozícióba juttatta a Retacrit, Nivestim, Inflectra, Dimenio brandeket. 2015-től az Abbvie-nél dolgozott a Humirával, ami a legnagyobb forgalmú gyógyszer volt az országban és megkapta a Best Brand Ever elismerést, valamint 3 alkalommal a President’s Awardot. Bevezette a Venclyxto brandet, ami a legsikeresebb termékbevezetés volt Európában és Magyarországon az Év gyógyszere lett. 2018-tól a Sandoznál biosimilar brandeket menedzselt: Binocrit, Zarzio, Omnitrope és Rx generikusokat.

Wágner Annamária

Szakmai pályafutása során széleskörű tapasztalatot szerzett vényköteles és vény nélküli gyógyszerek promóciójában, valamint FMCG területen. Dolgozott a MAM Magyarország Kft.-nél, a Berlin-Chemie Menarininál (Espumisan, Mezym, Floraliv, Ketodex, Ibustar), a Valeant Pharma / Bausch Health Hungary-nál (Mucopront, IPSEN–Smecta, Stada, PF, Core BH brands, IMS és CRM control), a Pfizer Hungarynél (neurológiai márkák: Xanax, Zoloft, Sermion; Neuroscience kerekasztalok), a Dr Oetkernél, a Reckitt Benckisernél. Reklámipari tapasztalatait a Born Advertising Agencynél, a EURO RSCG-nél és a McCann-Erickson Budapestnél szerezte.
 


KAPCSOLAT

IklódyPéter
[email protected]

Az oldal HTTP adatmorzsákat használ. Elfogadom Renew

 

 


PPH MÉDIA

Impresszum    Adatkezelési tájékoztató